МОН ІНІЦІЮЄ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ АЙДЕНТИКИ ДЛЯ ПРОФТЕХІВ — ЇЇ РОЗРОБИТЬ ДИЗАЙН-БЮРО «SPIILKA»

Зміна іміджу профтехосвіти є однією з ключових цілей на 2024 рік. Вона, зокрема, передбачає створення єдиної системи дизайну для всіх профтехів країни. За її розроблення відповідатиме дизайн-бюро «Spiilka».

«Дизайн — це важлива складова будь-якого продукту. Особливо освітнього й особливо для молоді. Айдентика і сайт — це перші точки контакту із закладом освіти, тож вони мають бути сучасними і привабливими. Цього року ми активно оновлюємо майстерні та обладнання профтехів, але для нас дуже важливо, щоб символи цих закладів освіти трансформувалися разом із ними. Більшість логотипів та сайтів, які ви зараз можете побачити, заклади освіти робили власноруч. Цього разу з нами працює команда професіоналів, щоб у результаті новий дизайн мотивував молодь на вибір профтехосвіти та допомагав закладу в його трансформації», — коментує заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Проєкт триватиме з лютого до квітня і матиме три ключові етапи: презентацію дизайн-концепту, розроблення UX- та UI-концепту та дизайну і фінальну презентацію брендбуку.

Згодом брендбук буде протестовано на 10 обраних закладах профтехосвіти і розповсюджено на решту профтехів країни.

«Наше технічне завдання — зробити зручний інструмент, який дозволить профтехам всієї країни адаптувати нову айдентику і масштабувати її. Зробити це безболісно та зрозуміло. Але водночас надати цій айдентиці та системі особливого настрою — сучасної якісної освіти, технологічності, руху створення. Бо те, що існує зараз, — це більше бажання показати на логотипі спеціалізацію профтеху, так ніби логотип — це перше та останнє, що побачать потенційні студенти. Ми хочемо відійти від цього і викручувати цю сміливість у кольорах і формах, але водночас ставитися з повагою до спадщини та знакових елементів», — коментує дизайн-директор Spiilka Володимир Смирнов.

Для розуміння цільової аудиторії — учнів профтехів, їхніх уподобань та цінностей — команда вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

Компанія LikesID запрошує студентів українських навчальних закладів долучитися до грантової програми, спрямованої на дослідження відповідального використання соціальних мереж. Цей грант видається за підтримки LikesAround і є чудовою можливістю для студентів не лише продемонструвати свої аналітичні та творчі здібності, а й глибше усвідомити, як соціальні мережі впливають на кар’єру, емоційне здоров’я та продуктивність. Що пропонує грант? ·         Грошовий приз у розмірі 20 […]

З метою популяризації інформаційної та медійної грамотності у TikTok з грудня 2024 року працює розважально-просвітницький канал «Fake.Busters /Мисливці за фейками», який створено Благодійною організацією «Smart Angel» за підтримки ПРООН в Україні та фінансування уряду Японії. На каналі розміщено відеосерії з актуальних питань протидії дезінформації в соціальних мережах. Наразі контент каналу зібрав близько 2 мільйонів переглядів […]

9 березня 2025 року відзначається 211 річниця від дня народження Тараса Григоровича Шевченка – видатного поета, художника, прозаїка, громадського діяча і символу української нації. Члени учнівського самоврядування пропонують переглянути відео з цікавинками про поета.

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x