МОН ІНІЦІЮЄ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ АЙДЕНТИКИ ДЛЯ ПРОФТЕХІВ — ЇЇ РОЗРОБИТЬ ДИЗАЙН-БЮРО «SPIILKA»

Зміна іміджу профтехосвіти є однією з ключових цілей на 2024 рік. Вона, зокрема, передбачає створення єдиної системи дизайну для всіх профтехів країни. За її розроблення відповідатиме дизайн-бюро «Spiilka».

«Дизайн — це важлива складова будь-якого продукту. Особливо освітнього й особливо для молоді. Айдентика і сайт — це перші точки контакту із закладом освіти, тож вони мають бути сучасними і привабливими. Цього року ми активно оновлюємо майстерні та обладнання профтехів, але для нас дуже важливо, щоб символи цих закладів освіти трансформувалися разом із ними. Більшість логотипів та сайтів, які ви зараз можете побачити, заклади освіти робили власноруч. Цього разу з нами працює команда професіоналів, щоб у результаті новий дизайн мотивував молодь на вибір профтехосвіти та допомагав закладу в його трансформації», — коментує заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Проєкт триватиме з лютого до квітня і матиме три ключові етапи: презентацію дизайн-концепту, розроблення UX- та UI-концепту та дизайну і фінальну презентацію брендбуку.

Згодом брендбук буде протестовано на 10 обраних закладах профтехосвіти і розповсюджено на решту профтехів країни.

«Наше технічне завдання — зробити зручний інструмент, який дозволить профтехам всієї країни адаптувати нову айдентику і масштабувати її. Зробити це безболісно та зрозуміло. Але водночас надати цій айдентиці та системі особливого настрою — сучасної якісної освіти, технологічності, руху створення. Бо те, що існує зараз, — це більше бажання показати на логотипі спеціалізацію профтеху, так ніби логотип — це перше та останнє, що побачать потенційні студенти. Ми хочемо відійти від цього і викручувати цю сміливість у кольорах і формах, але водночас ставитися з повагою до спадщини та знакових елементів», — коментує дизайн-директор Spiilka Володимир Смирнов.

Для розуміння цільової аудиторії — учнів профтехів, їхніх уподобань та цінностей — команда вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

Розпочато роботу сервісу Take It Down, який допомагає зупинити поширення та видалити онлайн оголені фото й відео, зроблені дітьми. Take It Down, створений Національним центром зниклих й експлуатованих дітей США (NCMEC), дозволяє будь-кому анонімно й без завантаження фактичних зображень створити те, що по суті є цифровим відбитком цього зображення.  Ознайомитися з драфтом третьої розсилки можно […]

Освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота», що нещодавно презентовано на Дія.Освіта, поєднує теорію, практичні інструменти та лайфгаки, які мають знати працівники та працівниці молодіжних просторів, щоб ефективно залучати молодь до своїх проєктів і заходів. Створення серіалу є спільною ініціативою громадської організації «Рада жінок Донеччини», Фонду ООН у галузі народонаселення, Регіонального офісу UNFPA у Східній Європі та Центральній Азії, […]

Український центр культурних досліджень ініціював інформаційну кампанію «Етніка: українські народні художні промисли», мета якої посилення позитивного іміджу України як незалежної держави зі стародавньою та автентичною культурою за кордоном та згуртувати громадян навколо збереження та відновлення спільної культурної спадщини всередині країни, донесення інформації про українські традиційні ремесла, нематеріальну культурну спадщину ЮНЕСКО: гутництво, косівську мальовану кераміку, писанкарство, […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x