Національний тиждень читання поезії 2024

Державна установа «Український інститут книги» проводить з 16 до 24 березня 2024 року Всеукраїнську інформаційно-просвітницьку тематичну акцію «Національний тиждень читання. Тиждень поезії», мета якої – консолідувати українське суспільство навколо читання як життєвої стратегії.

Тема Тижня поезії – «дім». Гаслом став рядок із вірша Ірини Шувалової «Ріки незмінно течуть додому». Поняття «дім» для кожного українця і українки набуло щемкого й навіть сакрального значення. Завдяки темі «дім», яка лунатиме протягом тижня поезії, Акція підкреслить важливість дому для військових, які захищають наші домівки і водночас хочуть відчути тепло й затишок своїх рідних домівок, цивільних, які через війну змушені були переїхати в інші регіони України чи за кордон, людей, які залишилися на тимчасово окупованих територіях і чекають повернення додому – всіх українців, для яких дім тепер більше, ніж просто точка на мапі.

Щоб взяти участь в акції потрібно у соціальних мережах під хештегом #тижденьпоезії2024 розмістити допис / низку дописів (текстові повідомлення, фото і відео) відповідної тематики, наприклад, опублікувати улюблені вірші (добірки віршів) про дім, і закликати Вашу аудиторію долучитися до акції, поділитися своїми читацькими поетичними вподобаннями, які повʼязані з тематикою тижня поезії.

Про перебіг тижня поезії інформуватимуть на сайті УІК.

Розпочато роботу сервісу Take It Down, який допомагає зупинити поширення та видалити онлайн оголені фото й відео, зроблені дітьми. Take It Down, створений Національним центром зниклих й експлуатованих дітей США (NCMEC), дозволяє будь-кому анонімно й без завантаження фактичних зображень створити те, що по суті є цифровим відбитком цього зображення.  Ознайомитися з драфтом третьої розсилки можно […]

Освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота», що нещодавно презентовано на Дія.Освіта, поєднує теорію, практичні інструменти та лайфгаки, які мають знати працівники та працівниці молодіжних просторів, щоб ефективно залучати молодь до своїх проєктів і заходів. Створення серіалу є спільною ініціативою громадської організації «Рада жінок Донеччини», Фонду ООН у галузі народонаселення, Регіонального офісу UNFPA у Східній Європі та Центральній Азії, […]

Український центр культурних досліджень ініціював інформаційну кампанію «Етніка: українські народні художні промисли», мета якої посилення позитивного іміджу України як незалежної держави зі стародавньою та автентичною культурою за кордоном та згуртувати громадян навколо збереження та відновлення спільної культурної спадщини всередині країни, донесення інформації про українські традиційні ремесла, нематеріальну культурну спадщину ЮНЕСКО: гутництво, косівську мальовану кераміку, писанкарство, […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x