Реалізація регіонального проєкту “Завжди поруч”

Протягом декількох останніх тижнів у рамках проєкту «Завжди поруч» за допомогою різноманітних впра-в та технік працювали з педагогами над:
розвитком резильєнтності;
аналізом досягнень, важливих моментів за минулий рік;
роздумами про себе, свої можливості, ресурси;
цілепокладанням та плануванням на 2024 рік;
усвідомленням власного життя, його основних сфер, аналізом діяльності та життєвих процесів.
Це дозволило не тільки систематизувати власні прагнення та визначити тривоги і перешкоди, що стоять на шляху їх реалізації. Учасники мали можливість зі сторони поглянути на своє життя та додати в нього ті справи і цілі, які зроблять його не лише корисним, але і приємним та радісним.
Ми говорили про те, як наповнити своє життя великими і маленькими радощами, як підсилити власну стресостійкість та навчитись долати життєві труднощі, зберігаючи при цьому відчуття внутрішньої гармонії. Крім того ми згадали про важливість турботи про себе і вміння вчасно і без почуття провини задовольняти свої потреби; навчитися регулювати свої емоційні прояви та зберігати спокій у різноманітних ситуаціях.

Розпочато роботу сервісу Take It Down, який допомагає зупинити поширення та видалити онлайн оголені фото й відео, зроблені дітьми. Take It Down, створений Національним центром зниклих й експлуатованих дітей США (NCMEC), дозволяє будь-кому анонімно й без завантаження фактичних зображень створити те, що по суті є цифровим відбитком цього зображення.  Ознайомитися з драфтом третьої розсилки можно […]

Освітній серіал «Інклюзивна молодіжна робота», що нещодавно презентовано на Дія.Освіта, поєднує теорію, практичні інструменти та лайфгаки, які мають знати працівники та працівниці молодіжних просторів, щоб ефективно залучати молодь до своїх проєктів і заходів. Створення серіалу є спільною ініціативою громадської організації «Рада жінок Донеччини», Фонду ООН у галузі народонаселення, Регіонального офісу UNFPA у Східній Європі та Центральній Азії, […]

Український центр культурних досліджень ініціював інформаційну кампанію «Етніка: українські народні художні промисли», мета якої посилення позитивного іміджу України як незалежної держави зі стародавньою та автентичною культурою за кордоном та згуртувати громадян навколо збереження та відновлення спільної культурної спадщини всередині країни, донесення інформації про українські традиційні ремесла, нематеріальну культурну спадщину ЮНЕСКО: гутництво, косівську мальовану кераміку, писанкарство, […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x